سی‌امین فرماندار شهرستان هشترود کیست؟
سی‌امین فرماندار شهرستان هشترود کیست؟

[ad_1] «فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود است. به گزارش عصردهیار،از هشترود، امام جمعه هشترود  امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار هشترود اظهارکرد: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و حرکت بر خلاف منویات رهبری […]

[ad_1]


«فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود است.

به گزارش عصردهیار،از هشترود، امام جمعه هشترود  امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار هشترود اظهارکرد: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و حرکت بر خلاف منویات رهبری خطاست؛ بر همین اساس باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال تلاش شود.
 
حجت‌الاسلام حسن جعفریان افزود: دشمن در حال فضاسازی برای کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است و در برنامه‌های دهه مبارک فجر باید از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: دستاورهای این نظام مقدس باید به صورت گسترده و بر اساس منویات رهبری تبیین شود و موفقیت‌ها و افتخارات به گوش جوانان برسد.
 
محمدی افزود: دشمنان بر اساس ذائقه ایرانیان و به ویژه شیعیان در حال برنامه‌ریزی و تولید محتوا هستند تا جوانان ما را از طریق شبکه‌های اجتماعی مایوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و تفکر مقاومت برای مقابله با دشمنان ضروری است، افزود: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می‌شود

در این آیین «فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان فرماندار هشترود معرفی شد و ابوالفضل پاشایی مورد تکریم قرار گرفت.

قشلاقی بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود است.

پایان پیام/


نوشته سی‌امین فرماندار شهرستان هشترود کیست؟ اولین بار در پایگاه خبری قلم پرس پدیدار شد.

[ad_2]