اکبر گداری و مهدی بابایی رایزنان بازرگانی ایران در ارمنستان و آذربایجان در اتاق بازرگانی تبریز حضور یافته و در خصوص ظرفیت های استان برای توسعه همکاری های دو جانبه با کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان، با مسولان اتاق بازرگانی و مدیران میزهای تجاری آذربایجان و ارمنستان، به بحث و تبادل نظر پرداختند. دیدار با “علی […]

 اکبر گداری و مهدی بابایی رایزنان بازرگانی ایران در ارمنستان و آذربایجان در اتاق بازرگانی تبریز حضور یافته و در خصوص ظرفیت های استان برای توسعه همکاری های دو جانبه با کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان، با مسولان اتاق بازرگانی و مدیران میزهای تجاری آذربایجان و ارمنستان، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیدار با “علی جهانگیری” معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی برنامه بعدی رایزنان جدید بازرگانی کشورمان در تبریز بود .

توسعه همکاری‌های مشترک‌ با کشورهای همسایه شمالی، آمادگی برای حمایت و مشارکت همه‌جانبه در بازسازی اراضی آزادشده قره‌باغ و تشویق شرکت‌های استان برای فعالیت در این زمینه، بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های فنی مهندسی، خدماتی و سایر شرکت‌ها در بازسازی قره‌باغ و فراهم آمدن زمنیه مناسب برای استفاده از زمینه های تجاری موجود در منطقه اوراسیا از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ بابایی و گداری جهت آشنایی با ظرفتهای تولیدی، صنعتی و صادراتی استان از چند واحد تولیدی نیز بازدید کردند.

شهرستان جلفا و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس مقصد سفر رایزنان جدید بازرگانی ایران در جمهوری آذربایجان و ارمنستان در روز دوم بود.

نمایندگان تجاری کشورمان ضمن دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد ارس و گفت‌وگو با محسن نریمان، از چندین واحد صنعتی و صادراتی مستقر در این منطقه بازدید کرده و سپس راهی منطقه مرزی نوردوز شدند.

“غلامعلی راستی” معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی که میزبان رایزنان جدید بازرگانی ایران در جمهوری آذربایجان و ارمنستان در این دو روز بشمار می رفت، گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته درصددیم تا رایزنان جدید بازرگانی کشورمان پیش از اعزام به کشورهای محل خدمت خود، برای آشنایی با ظرفیتهای تجاری و صادراتی، به استان سفر کنند.

انتهای پیام