به گزارش عصر دهیار، استاد محمد حسین افشاری با اشاره به حضور هنرمندان خلاق و نوآور در این جشنواره موسیقی خاطرنشان کرد: حضور موثر این هنرمندان، نشان دهنده زمینه رشد یافتگی آنهاست که توانسته در سال‌های تعویق جشنواره، دستاوردهای درخشانی را خلق کند. وی افزود: صمیمانه از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به پاس […]

به گزارش عصر دهیار، استاد محمد حسین افشاری با اشاره به حضور هنرمندان خلاق و نوآور در این جشنواره موسیقی خاطرنشان کرد: حضور موثر این هنرمندان، نشان دهنده زمینه رشد یافتگی آنهاست که توانسته در سال‌های تعویق جشنواره، دستاوردهای درخشانی را خلق کند.

وی افزود: صمیمانه از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به پاس برگزاری این جشنواره سپاسگزارم و امیدوارم که این اتفاق در سال‌های بعدی نیز تکرار شود.

افشاری تأکید کرد: هنرمندان جوان و نوجوان، راه‌های درخشانی را در موسیقی موغام ایجاد خواهند کرد که چنین جشنواره‌هایی بهترین زمینه‌ها برای پرورش آنهاست.

سومین جشنواره سراسری موسیقی موغام، با حضور هنرمندانی در دو بخش تک نوازی و خوانندگی و نیز بخش ویژه تبریز، در روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه در حال برگزاری بود و روز ۲۱ بهمن ماه آیین اختتام خود را برگزار کرد.