سامانه شفافیت، مایه رضایت شهروندان و موجب عصبانیت سودجویان
سامانه شفافیت، مایه رضایت شهروندان و موجب عصبانیت سودجویان

به گزارش عصر دهیار، ایرج شهین‌باهر پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و شفاف‌سازی امور جزو برنامه‌های شورای پنجم است که تا پایان این دوره تکمیل و در بخش های املاک، چک، ماشین آلات، قراردادها و پرونده های حقوقی راه اندازی می‌ شود.او افزود: سامانه‌ […]

به گزارش عصر دهیار، ایرج شهین‌باهر پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و شفاف‌سازی امور جزو برنامه‌های شورای پنجم است که تا پایان این دوره تکمیل و در بخش های املاک، چک، ماشین آلات، قراردادها و پرونده های حقوقی راه اندازی می‌ شود.
او افزود: سامانه‌ های شفافیت را در پنج بخش یاد شده تکمیل کرده و تحویل دوره بعدی مدیریت شهری خواهیم داد که امیدواریم شورا و شهردار بعدی آنها را کنار نگذارد.
شهردار تبریز تصریح کرد: بزرگترین اتفاق در شورای پنجم، راه اندازی سامانه‌های شفافیت‌ است که از جمله از طریق دسترسی به سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات امروز به صورت دقیق می توانیم تعداد ماشین‌آلات، محل فعالیت و تجهیزات و امکانات موجود و حتی مباحث مربوط به جرایم را رصد کنیم.
او عنوان کرد: امروز در کنار مبارزه با فساد، ارتقای توانمندی در خصوص  کسب اطلاعات جامع از امکانات موجود و مدیریت مناسب آن به صورت شفاف در دسترس ماست و امروز می‌توانیم به صورت شفاف نظارت جامعی بر عملکرد مجموعه های شهرداری داشته باشیم.
شهردار تبریز عنوان کرد: از تلاش و زحمات سازمان ها و بخش هایی که در راه‌اندازی سامانه های شفافیت همکاری داشتند تشکر می‌کنم.