سالن زورخانه امیریه جایگزین زورخانه تاریخی گیو می شود
سالن زورخانه امیریه جایگزین زورخانه تاریخی گیو می شود

[ad_1] سالن زورخانه امیریه جایگزین زورخانه تاریخی گیو می شود طی برنامه ای  شهردار منطقه ۸ به همراه رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز از مراحل آماده سازی سالن زورخانه امیریه بازدید و در جریان اجرای این پروژه قرار گرفت. به گزارش عصر دهیار، در این بازدید حسین منیری فر گفت: با توجه […]

[ad_1]


سالن زورخانه امیریه جایگزین زورخانه تاریخی گیو می شود

طی برنامه ای  شهردار منطقه ۸ به همراه رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز از مراحل آماده سازی سالن زورخانه امیریه بازدید و در جریان اجرای این پروژه قرار گرفت.

به گزارش عصر دهیار، در این بازدید حسین منیری فر گفت: با توجه به کمبود شدید سالن زورخانه ای در محدوده مرکزی شهر، عملیات عمرانی این زورخانه به اتمام رسیده و نصب تجهیزات از جمله تشک و ضربه گیر ستون ها طی روزهای اخیر انجام پذیرفته است.

شهردار منطقه ۸ به اعتبار این پروژه را  پنج میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سالن زورخانه امیریه در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع برای بهره برداری شهروندان آماده می شود.

در این بازدید، پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز با بیان اینکه این پروژه به منظور احیاء ورزش های باستانی و جایگزینی این زورخانه به جای زورخانه قدیمی گیو که متاسفانه طی دهه های اخیر، تخریب شده بود، انجام پذیرفته  است.

وی افزود: ورزشکاران ما علاوه بر پرورش روحیه قهرمانی روح ایثار و پهلوانی را نیز در خود تقویت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: احداث این زورخانه موجب تقویت ورزش باستانی در کهن شهر تبریز خواهد شد.

[ad_2]