به گزارش عصر دهیار، در جلسه کمیته استقبال از بهار که با حضور شهردار منطقه ۱، معاونین و مدیران منطقه برگزار شد، برنامه‌های ستاد استقبال از بهار در منطقه ۱ تبیین شد.پورخردمند در این جلسه بیان داشت: ستاد استقبال از بهار با هدف خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان و زیباسازی منظر شهری در سطح منطقه ۱ […]

به گزارش عصر دهیار، در جلسه کمیته استقبال از بهار که با حضور شهردار منطقه ۱، معاونین و مدیران منطقه برگزار شد، برنامه‌های ستاد استقبال از بهار در منطقه ۱ تبیین شد.
پورخردمند در این جلسه بیان داشت: ستاد استقبال از بهار با هدف خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان و زیباسازی منظر شهری در سطح منطقه ۱ انجام وظیفه خواهد کرد که با برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و معنوی جهت ایجاد روزها و ساعاتی خوشی و خاطره‌انگیز برای میهمانان در ایام نوروز تداوم خواهد داشت.
شهردار منطقه ۱ به طرح زیباسازی و پاکسازی “محله به محله” نصب المان‌های نوروزی، تنظیف معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی، ایجاد جذابیت‌های بصری با رویکرد فرهنگی، جشنواره‌های مختلف، مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای آئین‌های نوروزی و فولکلور، گلکاری، درخت‌کاری، رنگ‌آمیزی و … اشاره کرد که قبل از عید و در ایام عید نوروز انجام خواهد پذیرفت.
در این جلسه تمامی معاونین و مدیران حاضر به برنامه‌های اجرا شده و در دست اجرای خود پیرامون طرح استقبال از بهار اشاره کردند.