به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی در جلسه معاونان خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: بر اساس انتظارات به حق شهروندان و نهادهای بالادستی، حفظ سلامت و امنیت شهروندان از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است که باید مورد توجه نیروهای خدمات شهری و اجرایی قرار گیرد. […]

به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی در جلسه معاونان خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: بر اساس انتظارات به حق شهروندان و نهادهای بالادستی، حفظ سلامت و امنیت شهروندان از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است که باید مورد توجه نیروهای خدمات شهری و اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به شکایت ها و درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در خصوص سگ های بلاصاحب اظهار داشت: نیروهای مستقر در مناطق دهگانه باید نسبت به جمع آوری سگ های بلاصاحب و پاسخگویی به درخواست های شهروندان بیش از پیش جدیت به خرج دهند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، با تاکید بر مستندسازی عملیات های معاونت خدمات شهری در سطح شهر افزود: جمع آوری و زنده گیری سگ های بلاصاحب از سطح شهر انتظار به جای شهروندان است که نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه با لحاظ قوانین ملزم به اجرای این امر هستند.

او همچنین با اشاره به رهاسازی سگ های نگهبان در مکان های صنعتی و حومه شهر اظهار داشت: سگ های نگهبان در مقایسه با سایر سگ ها رفتار تهاجمی تری دارند و در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث ضروری است صاحبان این اماکن از رها سازی سگ های نگهبان به جد خودداری نمایند.  

قربانیان در پایان اظهار داشت: شهروندان تبریزی و همچنین نهادهای بالادستی به حق انتظار دارند تا نیروهای خدمات شهری با تدابیر اندیشیده شده نسبت به جمع آوری و دورسازی سگ های بلاصاحب اقدام نمایند البته در تمامی مناطق دهگانه در این خصوص در طول سال اقدامات مناسبی انجام می گیرد که لازم است تداوم داشته باشد.