رویداد رسانه ای «تبریز نگار» به سومین گام رسید
رویداد رسانه ای «تبریز نگار» به سومین گام رسید

[ad_1] سومین رویداد رسانه ای تبریز نگار با محوریت موضوعی روایت آذربایجان، رمضان در آئینه نوروز و مدیریت شهر در زمستان میزبان نگاه اهالی رسانه به موضوعات مرتبط با شهر و شهرداری است. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، رویداد رسانه‌ای تبریز‌نگار با اعلام موضوعات مورد نظر به شکل فصلی، فضایی برای دریافت نظرات و نگاههای […]

[ad_1]


سومین رویداد رسانه ای تبریز نگار با محوریت موضوعی روایت آذربایجان، رمضان در آئینه نوروز و مدیریت شهر در زمستان میزبان نگاه اهالی رسانه به موضوعات مرتبط با شهر و شهرداری است.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، رویداد رسانه‌ای تبریز‌نگار با اعلام موضوعات مورد نظر به شکل فصلی، فضایی برای دریافت نظرات و نگاههای اهالی رسانه تبریز در موضوعات مرتبط با شهر است.

مدیر ارتباطات و روابط‌عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این رابطه گفت: رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار”، تابستان سالجاری با حضور دلگرم کننده اصحاب رسانه کلید خود و توانست موفقیت هایی شایان را به دست آورد.

فرینوش اکبرزاده ادامه داد: در برگزاری این رویداد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با همراهی روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز، فرصتی برای بیان دغدغه‌های شهری اصحاب رسانه است.

دبیر رویداد رسانه ای تبریز نگار در خصوص سومین فراخوان رویداد تبریز‌نگار، ادامه داد: سومین رویداد رسانه‌ای تبریزنگار به موضوعات، “روایت آذربایجان، رمضان در آئینه نوروز و مدیریت شهر در زمستان” خواهد پرداخت و در زمستان ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ میزبان آثار رسانه ای فعالان این حوزه است.

وی با اشاره به همراهی فعالان رسانه‌ای در دریافت بازخوردهای دقیق از دغدغه ها و خواست شهروندان، گفت: رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار” با موضوعات از پیش معرفی شده، پذیرای آثار رسانه ای روزنامه نگاران و اصحاب رسانه و فرهنگ بوده است.

 

اکبرزاده افزود: امروز بیش از هر چیزی منتظر نگاه صادقانه اصحاب رسانه و فرهنگ است که از رهگذر تعامل سازنده و همراهی در تعالی شهر، به ثمربخشی منتج می‌شود.

مدیر ارتباطات و روابط‌عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این رویداد، می توانند تا ۲۵ فروردین ماه، آثار خود را که در  رسانه های متبوع منتشر شده است، به همراه مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه، شماره تماس و لینک مطلب به شماره ایتای ۰۹۰۲۶۷۵۶۰۷۷ ارسال نمایند.

گفتنی است قالب های ارائه اثر، در این رویداد شامل خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت، کاریکاتور، گزارش تصویری، محتوای چندرسانه ای و اینفوگرافی خواهد بود.

پایان پیام/۶۰۰۲۷


[ad_2]