رویای صعود دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور
رویای صعود دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور

[ad_1] مالک و موسس باشگاه منافی از رویای صعود تیم دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور سخن گفت. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، فهیمه منافی ۴ دهه سابقه فعالیت در والیبال داشته و بیش از ۳۰ سال است که در این رشته تیمداری می‌کند. وی در مورد تیم والیبال منافی اظهار داشت: از ۳ […]

[ad_1]


مالک و موسس باشگاه منافی از رویای صعود تیم دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور سخن گفت.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، فهیمه منافی ۴ دهه سابقه فعالیت در والیبال داشته و بیش از ۳۰ سال است که در این رشته تیمداری می‌کند. وی در مورد تیم والیبال منافی اظهار داشت: از ۳ سال پیش تیم والیبال دختران منافی را تشکیل شده و در سال ۱۴۰۰ نتایج خوبی کسب نکردیم، اما یک سال بعد به مرحله پلی آف صعود کردیم و امسال هم در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور داریم.

وی در مسابقات این فصل گفت: ۱۶ تیم در ۴ گروه به مصاف هم رفتند که گروه ما دور رفت در رامسر و دور برگشت در فسا برگزار شده و در نهایت تیم منافی که نیمی از بازیکنان آن بومی بودند، به مرحله نهایی راه یافت.

سرمربی تیم والیبال مفافی افزود: چند تیم درخواست میزبانی مرحله نهایی را داده بودند اما به دلیل خوشنامی باشگاه منافی، با میزبانی ما موافقت شد واین مسابقات با حضور ۸ تیم در تبریز برگزار می‌شود.

وی در مورد حمایت‌های صورت گرفته گفت: تنها باشگاه مقاومت تبریز از ما حمایت کرده و سایر نهادها و همچنین هیات والیبال هیچ کمکی به تیم منافی نکردند.

منافی وضعیت تیم خود را مطلوب توصیف کرده و گفت: با اینکه تبریز بازیکنان ملی‌پوشان خوبی چون هانیه محتشم پور و آیتک سلامت را دارد، اما بدون این بازیکنان وبا توانمندی داشته‌هایمان به این مرحله رسیدیم و امیدواریم درپایان جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

سرمربی سابق تیم والیبل شهرداری تبریز گفت: از تبریز ۳ دوره تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بانوان حضور داشته و امیدواریم تیم ما هم بتواند به این رقابت‌ها صود  کند.

وی گفت: دوست داریم بااستعداد و بازیکنان جوان به لیگ برتر صعود کنیم و آنقدر در این ۴ دهه با عشق وعلاقه کار کردم که می توانستم از فدراسیون درخواست امتیاز لیگ برتر نمایم، اما برای من صعود شیرین‌تر وباارزش است.

پایان پیام/۶۰۰۱۷

 


[ad_2]