حمید محمدزاد نجمی، مسئول روابط عمومی این اداره کل در تشریح این خبر، افزود: روابط عمومی این اداره کل بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مربوط به سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بین روابط عمومی‌های ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شد. […]

حمید محمدزاد نجمی، مسئول روابط عمومی این اداره کل در تشریح این خبر، افزود: روابط عمومی این اداره کل بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مربوط به سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بین روابط عمومی‌های ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شد.

وی ادامه داد: روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در بین ۳۱ استان کشور با ارزیابی‌های انجام گرفته در چهار شاخص؛ تولید محتوای مهارتی در قالب موشن گرافی و ویدئوی کوتاه، خبر و اطلاع رسانی، اینفوگرافی و تعامل و گزارش دهی مطلوب، موفق به کسب این رتبه در کنار استان‌های خوزستان و البرز شده است.

وی خاطر نشان کرد: در پی کسب این رتبه، رضا نصری، مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ارسال لوح تقدیر از مسئول و کارشناس روابط عمومی این اداره کل تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام