به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز در این جلسه نظم و انضباط را از جمله شاخص‌های مهم کاری دانست و گفت: رعایت انضباط کاری در تمامی حوزه‌های کاری برای پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر فعالیت‌های منطقه‌ای باید توسط تمامی همکاران رعایت و مورد توجه ویژه قرار گیرد. شهردار منطقه در ادامه […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز در این جلسه نظم و انضباط را از جمله شاخص‌های مهم کاری دانست و گفت: رعایت انضباط کاری در تمامی حوزه‌های کاری برای پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر فعالیت‌های منطقه‌ای باید توسط تمامی همکاران رعایت و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

شهردار منطقه در ادامه سخنان خود اظهار کرد: معاونین و مدیران منطقه بایستی با رعایت و به کارگیری اصول مدیریتی صحیح، ضمن افزایش راندمان کاری کارکنان و ایجاد انگیزه جهت ارایه خلاقیت و طرح‌های ابتکاری در حوزه‌های مربوطه، دستیابی به نظم و انضباط اداری را فراهم سازند.

حسین‌زاده تعهد و دقت عمل را از دیگر اصل‌های مهم در ارایه خدمات بر شمرد و تصریح کرد: تقسیم کار صحیح و اصولی متناسب با تخصص هر کارمند و نظارت مستمر بر نحوه فعالیت‌های آن‌ها و همچنین آشنایی کارکنان با شرح وظایف خود با هدف افزایش بهره‌وری از جمله وظایف مدیران است که انتظار می‌رود معاونین و مدیران واحدها در این راستا دقت نظر و اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

وی افزود: در سایه مشارکت، همدلی و همراهی همه همکاران تلاش خواهیم کرد کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان و مراجعه کنندگان افزایش یافته و کارآیی افراد در تمامی زمینه‌های شغلی ارتقاء یابد.

شهردار منطقه در ادامه این جلسه به بررسی مسایل و موارد موجود در تمامی واحدهای منطقه پرداخت و از مدیران و کارکنان مجموعه خواست ضمن بررسی مشکلات موجود در حوزه‌های کاری خود، راهکارهای جدیدی جهت مرتفع شدن مشکلات و همچنین رشد و توسعه منطقه ارایه نمایند.

شهردار منطقه درستکاری و صداقت را لازمه دستیابی به اهداف سازمانی برشمرد و ابراز داشت: ضمن تشویق کارکنان جهت انجام وظایف به نحو احسن، در صورت مشاهده هر گونه تخلف اداری و سهل انگاری طبق قوانین اداری برخورد خواهد شد.