به گزارش عصر دهیار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد:  خانه تاریخی استاد شهریار وضعیت فاجعه‌بار و اسفناکی دارد. او ادامه داد: زیرزمین این خانه رطوبت دارد و اموال استاد شهریار در حال از بین رفتن است. همچنین وضعیت عمرانی خانه نیز چندان مناسب نیست و […]

به گزارش عصر دهیار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد:  خانه تاریخی استاد شهریار وضعیت فاجعه‌بار و اسفناکی دارد.

او ادامه داد: زیرزمین این خانه رطوبت دارد و اموال استاد شهریار در حال از بین رفتن است. همچنین وضعیت عمرانی خانه نیز چندان مناسب نیست و باید فکری جدی به حال آن کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پیشنهاد کرد: پیشنهاد بنده این است که خانه مجاور خانه تاریخی استاد شهریار را تملک کرده و بستر توسعه خانه استاد شهریار را فراهم سازیم.

او اضافه کرد: حتی می توان از ظرفیت خیرین فرهنگی نیز در این موضوع به صورت جدی استفاده کرد و آن خانه ارزشمند را به پاتوق فرهنگی شعرا تبدیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین برگی همچنین تصریح کرد: برخی از خانه های تاریخی شهر ما در اختیار ادارات هستند که باید آزادسازی شوند و از ظرفیت های آنان نهایت بهره را برد.