به گزارش عصر دهیار، یعقوب وحیدکیا در دومین دیدار خود با شهروندان در مساجد سطح حوزه استحفاظی منطقه، در مسجد بقیةالله شهرک شهید تجلایی حضور یافته و با هیأت امناء مسجد و تنی چند از شهروندان ملاقات کرد.شهردار منطقه در دیدار با هیأت امناء مسجد، قول همکاری حل مشکلاتشان را داد و گفت: شهرداری به عنوان یک […]

به گزارش عصر دهیار، یعقوب وحیدکیا در دومین دیدار خود با شهروندان در مساجد سطح حوزه استحفاظی منطقه، در مسجد بقیةالله شهرک شهید تجلایی حضور یافته و با هیأت امناء مسجد و تنی چند از شهروندان ملاقات کرد.
شهردار منطقه در دیدار با هیأت امناء مسجد، قول همکاری حل مشکلاتشان را داد و گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی، با نهاد مذهبی مسجد همیشه آماده خدمت‌گزاری برای شهروندان است.
وحیدکیا از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مسجد بقیةالله که با همکاری پایگاه مقاومت اجرا شده، تشکر کرده و افزود: فعالیت هیأت امناء و پایگاه مقاومت بسیج در روزهای سخت کرونایی و توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های بی‌بضاعت، به نوبه خود کار ارزشمندی است که از سوی این مسجد انجام گرفته است.
وی آمادگی شهرداری در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اعلام کرده و ادامه داد: هزینه‌کرد در حوزه فرهنگی و ورزشی، جلوگیری از وقوع یک سری رفتارهای ناهنجار در آینده است.
شهردار منطقه بعد از دیدار با هیأت امناء مسجد و فرمانده و اعضاء پایگاه مقاومت مسجد، از شهرک شهید تجلایی بازدید کرده و با تنی چند از اهالی شهرک دیدار و به استماع درخواست‌هایشان پرداخت.
شهروندان درخواست‌هایی همچون اتمام رمپ ورودی مارالان از اتوبان شهید کسایی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری کوچه‌های داخل شهرک، کمک به اتمام احداث زمین فوتبال جنب مسجد مارالان و … را با شهردار منطقه مطرح کردند که شهردار نیز قول اجرای آنها را داد و خبر از شروع عملیات‌های متعدد عمرانی پارک جنگلی ۵ هکتاری در حاشیه اتوبان در انتهای شهرک را بعد از عید نوروز داد.