دپوی بیش از دو میلیون تن نهاده دامی در بندر امام
دپوی بیش از دو میلیون تن نهاده دامی در بندر امام

دپوی بیش از دو میلیون تن نهاده دامی در بندر امام بیش از دو میلیون تن نهاده دامی، آماده ترخیص از گمرک بندر امام خمینی است. به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت : میزان دو میلیون و ۲۰۰ […]


دپوی بیش از دو میلیون تن نهاده دامی در بندر امام

بیش از دو میلیون تن نهاده دامی، آماده ترخیص از گمرک بندر امام خمینی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت : میزان دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی در گمکر بندر امام خمینی دپو و آماده ترخیص شده است .

حمید بدوی افزود : از این میزان حدود یک میلیون و ۵۰ هزار تن ذرت، ۳۷۰ هزار تن کنجاله سویا، ۳۶۵ هزار تن جو، ۲۲۰ هزار تن دانه روغنی سویا هستند که در انبار‌های گمرک بندر امام خمینی وجود دارد.

وی گفت : با تامین منابع مالی و پس از پرداخت عوارض و مالیات های مربوط به بخش های گمرکی ، استاندارد ، دامپزشکی و غذا و دارو ، این نهاده ها ترخیص و به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

همچنین از ابتدای امسال تا کنون ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندم در این بندر تخلیه شده که این میزان بیش از ۱۱ برابر نسبت به پارسال افزایش داشته است.

نوشته دپوی بیش از دو میلیون تن نهاده دامی در بندر امام اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.