دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی راهی کره جنوبی شدند
دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی راهی کره جنوبی شدند

[ad_1] دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی کشور کره جنوبی شدند. به گزارش عصر دهیار،از تبریز،  تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی قاره کهن عازم شهر چانچئون در کشور کره جنوبی شد. در این دوره از مسابقات […]

[ad_1]


دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی کشور کره جنوبی شدند.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز،  تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی قاره کهن عازم شهر چانچئون در کشور کره جنوبی شد. در این دوره از مسابقات ۲۲۹ تکواندوکار در بخش کیوروگی و ۱۵۷ تکواندوکار در بخش پومسه و از ۳۴ کشور به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش کیورگی میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی از آذربایجان‌شرقی در تیم ملی حضور داشته و برای کسب مدال به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

میرهاشم حسینی با طلای مسابقات آسیایی مانیل و طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا از پرافتخارترین تکواندوکاران تیم ملی به شمار می‌رود.

امیرمحمد بخشی در دوره قبل رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور لبنان مدال نقره را کسب کرده است.

بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا جمعه سوم تا دوشنبه ششم تیرماه و هفتمین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی آسیا پنجشنبه دوم تیرماه و به میزبانی کره جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]