دستور رئیس دادگستری شهرستان اسکو برای نواقص اتوبان تبریز – سهند
دستور رئیس دادگستری شهرستان اسکو برای نواقص اتوبان تبریز – سهند

دستور رئیس دادگستری شهرستان اسکو برای نواقص اتوبان تبریز – سهند به گزارش عصر دهیار – دومین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اسکو با محوریت کاهش تصادفات رانندگی و پیشگیری از جرایم مربوط به معاملات دولتی با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار، رئیس حوزه قضایی ایلخچی و رؤسای سایر ادارات […]



دستور رئیس دادگستری شهرستان اسکو برای نواقص اتوبان تبریز – سهند

به گزارش عصر دهیار – دومین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اسکو با محوریت کاهش تصادفات رانندگی و پیشگیری از جرایم مربوط به معاملات دولتی با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار، رئیس حوزه قضایی ایلخچی و رؤسای سایر ادارات مرتبط در محل دادگستری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مهدی شمسی رئیس دادگستری شهرستان اسکو بر نصب دوربین های سرعت سنج و زمان سنج در جاده های پرخطر و نیز نصب پل عابر پیاده و روشنایی اتوبان تبریز – سهند تأکید کرد.

وی همچنین بر دقت مدیران نسبت به معاملات دولتی (مزایده ها و مناقصه ها) از طریق سامانه ستاد و همچنین منع مداخله کارکنان دولتی در معاملات دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

حسین وطن خواه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو نیز بر فعال کردن دوربین های نظارتی در سرازیری اسکو سهند و خود اسکو اشاره کرد و از بر خورد شدید با رانندگان متخلف و خطر ساز خبر داد.

در ادامه سیدعلی موسوی رئیس حوزه قضایی ایلخچی با اشاره به نقاط حادثه خیز جاده تبریز آذرشهر و جزیره اسلامی بر لزوم رفع مشکلات جاده ای این نقاط تأکید کرد.

انتهای پیام/