دستور استاندار آذربایجان‌شرقی برای از سرگیری فعالیت معدن آزاد‌راه تبریز- مرند
دستور استاندار آذربایجان‌شرقی برای از سرگیری فعالیت معدن آزاد‌راه تبریز- مرند

[ad_1] استاندار آذربایجان‌شرقی امروز جمعه در بازدید از آزادراه تبریز-مرند و در جلسه بررسی مسائل آن دستور داد فعالیت معدن اختصاصی تامین مصالح موردنیاز برای ساخت این محور ارتباطی از سر گرفته شود. بهگزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز جمعه در بازدید از آزادراه تبریز-مرند اظهار کرد:مصالح این معدن تنها باید […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان‌شرقی امروز جمعه در بازدید از آزادراه تبریز-مرند و در جلسه بررسی مسائل آن دستور داد فعالیت معدن اختصاصی تامین مصالح موردنیاز برای ساخت این محور ارتباطی از سر گرفته شود.

بهگزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز جمعه در بازدید از آزادراه تبریز-مرند اظهار کرد:مصالح این معدن تنها باید در تکمیل این آزادراه در حدفاصل تبریز-صوفیان استفاده شود. 

پیمانکار طرح نیز در این جلسه قول داد که باندهای رفت و برگشت آزادراه تبریز-صوفیان به طول ۲۴ کیلومتر اردیبهشت‌ماه سال بعد به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد. 

در این جلسه اعلام شد که دولت تاکنون ۴۶۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت آزادراه در حدفاصل تبریز-صوفیان اختصاص داده است. 

همچنین در این جلسه اعلام شد که اقدامات لازم برای اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک ملت و ۵۰ میلیارد تومان هم از بانک مسکن از محل ماده ۵۶ نیز برای فاز اول آزادراه در حدفاصل تبریز-صوفیان انجام شده است.

پایان پیام/س


نوشته دستور استاندار آذربایجان‌شرقی برای از سرگیری فعالیت معدن آزاد‌راه تبریز- مرند اولین بار در پایگاه خبری قلم پرس پدیدار شد.

[ad_2]