خرید گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
خرید گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

[ad_1] بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: خرید گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک (بسته بندی کارتنی) در این استان آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، غیاثوند افزود:تاکنون یکهزار تن قرارداد خرید مرغ منجمد با تشکل های تولیدی در راستای حمایت از […]

[ad_1]

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: خرید گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک (بسته بندی کارتنی) در این استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، غیاثوند افزود:تاکنون یکهزار تن قرارداد خرید مرغ منجمد با تشکل های تولیدی در راستای حمایت از تولید کنندگان منعقد شده که از این میزان تاکنون ۲۲۵ تن مرغ منجمد شیرینگ پک شده (بسته بندی کارتنی) تحویل و در سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است،این طرح با توجه به نشست شورای قیمت گذاری وزارت جهاد کشاورزی و در راستای حمایت از مرغداران و تامین نیاز مصرف کنندگان انجام شده است. و به جهت جلوگیری از نوسانات بازار و حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان این طرح ادامه دار خواهد بود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تسویه حساب نهایی با طرف قرارداد مطابق با شرایط قراردادی با اولویت تحویل نهاده و بر اساس نرخ های مصوب اعلامی و یا نقدی انجام می شود.

[ad_2]