به گزارش عصر دهیار، رسول برگی صبح امروز در حاشیه آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده اظهار کرد: مرحوم جبارزاده از چهره‌های نام‌آشنا و خدوم منطقه ما در چندین عرصه بخصوص عرصه دفاع مقدس بود که شخصیت وی از چند وجه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: یکی از منظر دفاع مقدس است که همراه […]

به گزارش عصر دهیار، رسول برگی صبح امروز در حاشیه آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده اظهار کرد: مرحوم جبارزاده از چهره‌های نام‌آشنا و خدوم منطقه ما در چندین عرصه بخصوص عرصه دفاع مقدس بود که شخصیت وی از چند وجه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از منظر دفاع مقدس است که همراه با آقا مهدی باکری و سایر فرماندهان و شهدای لبشگر عاشورا، خدمات ارزنده‌ای در عرصه دفاع مقدس انجام دادند که در تاریخ این کشور ماندگار بوده و فراموش شدنی نیستند.

برگی تصریح کرد: در کنار آن وقتی مسئله سازندگی و رشد و توسعه مملکت مطرح می‌شود، آقای جبارزاده را فردی تلاشگر می بینیم که چه در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و چه در کسوت شخصیتی سیاسی، همواره خدماتی ارزنده ارائه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: هیچوقت ایشان را خارج از ادب و شخصیت و وقار و متانت ندیدیم و در هر عرصه‌ای که حضور داشت، شخصیت و متانت وجودی او از اسماعیل جبارزاده چهره ای محبوب آفرید که همه افراد با هر سلیقه سیاسی به شخصیت متین و با وقار او اذعان داشتند.

مرحوم اسماعیل جبارزاده استاندار اسبق آذربایجان‌شرقی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در سن ۶۱ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.