به گزارش عصر دهیار، مهدی یوسفی صبح امروز همراه با رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق آذربایجان‌شرقی حضور یافت و با نثار فاتحه‌ای یاد وی را گرامی داشت. آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مردم تبریز در […]

به گزارش عصر دهیار، مهدی یوسفی صبح امروز همراه با رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق آذربایجان‌شرقی حضور یافت و با نثار فاتحه‌ای یاد وی را گرامی داشت.

آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، سرپرست شهرداری تبریز، استانداران ادوار آذربایجان‌شرقی، فرماندهان نظامی و انتظامی ارشد استان، مدیران کل ادارات و سازمان‌های دولتی، خانواده معظم شهدا و مردم قدردان تبریز برگزار شد.

مرحوم اسماعیل جبارزاده، متولد ۱۳۳۹ شهرستان خوی بود که چهار دور به عنوان نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو انتخاب شده و جزو پیشکسوتان قوه مقننه بود که در دولت یازدهم استاندار آذربایجان‌شرقی و در دولت دوازدهم معاون سیاسی وزیر کشور شد.

وی از رزمندگان سپاه عاشورا در هشت‌سال دفاع مقدس و مسئول بهداری آن بود

او در شبانگاه چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در سن ۶۱ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.