حضور تراکتور با ۵ تیم در لیگ‌های پایه/ ایوان دانیلیانتس، مشاور آکادمی تراکتور
حضور تراکتور با ۵ تیم در لیگ‌های پایه/ ایوان دانیلیانتس، مشاور آکادمی تراکتور

[ad_1] مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور گفت: تراکتور با پنج تیم در لیگ‌های پایه حضور می‌یابد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حسین خطیبی اظهار داشت، با اشاره به تشکیل شورای آکادمی، اظهار داشت: این شورا وظیفه سیاست‌گذاری آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه تراکتور را برعهده دارد و در وهله اول، چارت آکادمی مشخص شده و […]

[ad_1]


مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور گفت: تراکتور با پنج تیم در لیگ‌های پایه حضور می‌یابد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حسین خطیبی اظهار داشت، با اشاره به تشکیل شورای آکادمی، اظهار داشت: این شورا وظیفه سیاست‌گذاری آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه تراکتور را برعهده دارد و در وهله اول، چارت آکادمی مشخص شده و سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی، امکانات خوبی برای تیم‌های پایه تأمین کنیم تا استعداد و توانایی بازیکنان در شرایط ایده‌آل شکوفا شود.

وی با اشاره به اعطای نمایندگی مدرسه فوتبال تراکتور به شهرستان‌ها، اظهار داشت: نمایندگی مدرسه فوتبال تراکتور صرفاً به افراد حائز شرایط اعطا می‌شود و فعالیتشان با نظارت کامل آکادمی باشگاه انجام خواهد شد و از بین بازیکنان مستعد مدارس فوتبال، تیم‌های زیر ۱۴ سال، زیر ۱۳ سال و زیر ۱۲ سال را تشکیل خواهیم داد.

خطیبی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های پایه تراکتور، توضیح داد: قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه منعقد شده و مربیان این تیم‌ها توسط شورای آکادمی انتخاب شده‌اند که اسامی آنان پس از انعقاد قراردادشان اعلام خواهد شد. ما آمادگی داریم از بازیکنان مستعد تست گرفته و در صورت پذیرفته شدن، آنان را در نیم فصل به تیم‌هایمان اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه تراکتور با پنج تیم امید، جوانان، زیر ۱۸ سال، نوجوانان و نونهالان راهی مسابقات می‌شود، ادامه داد: تیم‌های پایه تراکتور در لیگ برتر بازی خواهند کرد و تنها تیم نونهالان ما در مسابقات استانی رقابت می‌کند.

مدیر آکادمی فوتبال تراکتور با بیان اینکه ارتقای سطح فنی مربیان تیم‌های پایه تراکتور در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ما در انتخاب مربیان، دانش فنی و مسائل اخلاقی را مدنظر قرار داده‌ایم و از آقای ایوان دانیلیانتس، دستیار اول بردیف که سال‌ها در آکادمی روبین کازان فعالیت کرده است، به عنوان مشاور و مدرس جهت ارتقای سطح دانش مربیان تیم‌های پایه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]