جلسه قرارگاه عملیاتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری منطقه۹
جلسه قرارگاه عملیاتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری منطقه۹

به گزارش عصر دهیار، نسیانی شهردار منطقه در این جلسه یادآور شد: شهرداریهای مناطق ۱۰گانه کلانشهر تبریز طبق ابلاغیه فرمانداری شهرستان تبریز، از نیمه دوم سال ۹۹ با تشکیل ستاد و قرارگاه های متمرکز مبارزه با ویروس کرونا در مناطق شهری موظف به اطلاع رسانی و مدیریت این بحران گردیده اند. شهردار منطقه۹ افزود: متأسفانه […]

به گزارش عصر دهیار، نسیانی شهردار منطقه در این جلسه یادآور شد: شهرداریهای مناطق ۱۰گانه کلانشهر تبریز طبق ابلاغیه فرمانداری شهرستان تبریز، از نیمه دوم سال ۹۹ با تشکیل ستاد و قرارگاه های متمرکز مبارزه با ویروس کرونا در مناطق شهری موظف به اطلاع رسانی و مدیریت این بحران گردیده اند.

شهردار منطقه۹ افزود: متأسفانه با تغییر وضعیت شهر تبریز و  افزایش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری، بنیان خانواده ها در معرض تهدید اساسی بوده  و در صورت عدم همکاری شهروندان، این بحران روز به روز وخیم تر خواهد بود.

نسیانی، آموزش شهروندی، اطلاع رسانی به ساکنین سطح حوزه و روستاهای حریم این منطقه، توزیع رایگان ماسک در بین همکاران و مراجعه کنندگان به شهرداری، ضدعفونی مراکز عمومی از اهم اقدامات این قرارگاه بوده است.

شهردار منطقه۹همت، همکاری و هم افزائی بین کارکنان و مدیران شهرداری این منطقه را برای مقابله با این بیماری منحوس خواستار شده و با اشاره به تأثیر روانی این بیماری بر شهروندان،براقدامات متولیان فرهنگی در خصوص مدیریت صحیح لایه های مختلف جامعه تأکید کرد.

نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی، گروه های شغلی ۳.۲ و ۴ از فردا تا ساعت ۱۸ فعالیت خواهند داشت و بعد از این ساعت از هرگونه فعالیت اصناف این گروه های شغلی با همکاری عوامل انتظامی جلوگیری خواهد شد.

نسیانی همچنین در جهت حفظ سلامت کارکنان شهرداری منطقه و مراجعین، تعریف شیفت کاری را برای تمامی کارکنان ضروری دانسته و دستورات لازم را جهت شیفت بندی همکاران جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را صادر کرد.