ثبت نام ۱۷۸ نفر برای انتخابات شورای روستاهای شهرستان بناب
ثبت نام ۱۷۸ نفر برای انتخابات شورای روستاهای شهرستان بناب

رضا لعلی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به انتخابات پیشروی شوراهای روستا و عشایر، گفت: بناب دارای ۲۸ روستا هست که دو روستای آن به دلیل زیر ۲۰ خانوار بودن حائز شرایط برگزاری انتخابات شورا نیست. به گزارش ایسنا، وی افزود: ۲۶ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان نیز جهت برگزاری انتخابات شورا حائز شرایط […]

رضا لعلی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به انتخابات پیشروی شوراهای روستا و عشایر، گفت: بناب دارای ۲۸ روستا هست که دو روستای آن به دلیل زیر ۲۰ خانوار بودن حائز شرایط برگزاری انتخابات شورا نیست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۲۶ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان نیز جهت برگزاری انتخابات شورا حائز شرایط برگزاری انتخابات هستند که ۲۴ روستا به حد نصاب رسیده است.

وی ادامه داد: دو روستای روشت کوچک و دوش نتوانستند حد نصاب خود را کسب کنند و در مورد این روستاها شورای بخش طبق قانون تصمیم گیری خواهد کرد.

لعلی از آمار شوراهای شهرستان بناب خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۲ کرسی برای شورا در روستاهای شهرستان وجود دارد که ۱۴ روستا سه شورایی و ۱۲ روستا به صورت پنج شورایی است.

بر اساس این گزارش، شهرستان بناب با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکزی آذربایجان شرقی واقع شده که ۴۰ درصد جمعیت آن در ۲۸ روستای شهرستان ساکن هستند. شغل عمده روستاییان این شهرستان نیز کشاورزی، دامداری و قالیبافی است.

انتهای پیام