به گزارش عصر دهیار، محمد فرشکاران در دیدار مدیرعامل این سازمان همکاری نهادهای دولتی در تکمیل زیرساخت‌های عینالی را ضروری برشمرد و گفت: لازم است نهادهای دولتی همچون شرکت‌های آب و فاضلاب، برق و گاز با استفاده از اعتبارات ملی و استانی در تکمیل بخش مهمی از زیرساخت‌های تفرجگاه عینالی با سازمان عون بن علی […]

به گزارش عصر دهیار، محمد فرشکاران در دیدار مدیرعامل این سازمان همکاری نهادهای دولتی در تکمیل زیرساخت‌های عینالی را ضروری برشمرد و گفت: لازم است نهادهای دولتی همچون شرکت‌های آب و فاضلاب، برق و گاز با استفاده از اعتبارات ملی و استانی در تکمیل بخش مهمی از زیرساخت‌های تفرجگاه عینالی با سازمان عون بن علی همکاری کنند. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات حاشیه‌نشینی کلانشهرها ابراز کرد: اجرای طرح جنگل کاری و تفرجگاهی در شمال شهر تبریز توانسته از توسعه بافت‌های حاشیه‌نشین شهری جلوگیری کند و تأثیرات مثبتی بر بخشی از مناطق حاشیه‌نشین همجوار داشته باشد. 
فرشکاران اظهار کرد: خوشحالم تفکر سیستمی در تبریز به سمتی هست که در راستای توسعه جنگل کاری، توسعه فضاهای گردشی برای اوقات فراغت شهروندان و توسعه صنعت گردشگری تبریز، سازمان عون بن علی را تأسیس کرده‌اند و قابل تحسین است.  
وی با تأکید بر برنامه‌ریزی سازمان عون بن علی برای کسب درآمدهای پایدار بیان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در امکانات و خدمات در جاذبه‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی، برپایی نمایشگاه‌ها، مراسم‌ها و همایش‌های علمی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی موجب ترغیب و تشویق گردشگران شده و درآمدهای پایدار را برای سازمان عون بن علی به دنبال خواهد داشت. 
فرشکاران در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیگیری جدی پروژه تکمیل سد شهید مدنی را نیز مهم دانست و افزود: به دلیل واقع شدن این پروژه‌ه داخل محدوده در اختیار سازمان عون بن علی، می‌توان برای تکمیل نواقص سد و بهره‌برداری از آن به عنوان مجموعه گردشگری از توان بخش خصوص بصورت سرمایه‌گذاری استفاده کرد. 
دانش پناه مدیرعامل سازمان عون بن علی ضمن قدردانی از نگاه ویژه و توصیه‌های تخصصی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در راستای توسعه تفرجگاه عینالی گفت: تفرجگاه عینالی آبروی شهر تبریز و متعلق به شهروندان تبریز است و تلاش می‌کنیم به کمک سازمان‌های دولتی و مردم نهاد از تمامی ظرفیت‌های گردشگری عینالی به نحو احسن استفاده کنیم.
مدیرعامل سازمان عون بن علی با استقبال از پیشنهاد فرشکاران برای تکمیل پروژه سد شهید مدنی افزود: سد شهید مدنی یکی از پروژه‌های مهم راکد در داخل محدوده طرح تفرجگاه عینالی است که با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در صورت آبگیری و بهره‌برداری، بر جاذبه‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه گردشگری افزوده خواهد شد.