تولید آثار فاخر، حاکی از ظرفیت بالای سینماگران آذربایجان شرقی است
تولید آثار فاخر، حاکی از ظرفیت بالای سینماگران آذربایجان شرقی است

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی تولید آثار سینمایی فاخر در تبریز و استان را نشان از ظرفیت بالای سینماگران منطقه دانست و گفت: از هر برنامه و اقدام هنری که به توسعه فرهنگی استان کمک کند، حمایت خواهیم کرد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی تولید آثار سینمایی فاخر در تبریز و استان را نشان از ظرفیت بالای سینماگران منطقه دانست و گفت: از هر برنامه و اقدام هنری که به توسعه فرهنگی استان کمک کند، حمایت خواهیم کرد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور، با بیان اینکه تولید آثاری برای معرفی شهدا و سرداران شهید بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: هنرمندان بسیار مستعدی در استان وجود دارد که اگر مورد حمایت قرار گیرند، منجر به خلق آثاری فاخر در حوزه فیلم و سینما خواهد شد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های سینمایی در سراسر استان، افزود: در زمینه ساخت و احداث سینما، استان پای کار است به شرطی که به همان میزان سازمان سینمایی در تجهیز اعتبار هزینه کند.

خرّم گفت: هنرمندان زبان گویای هویت جامعه و الگوی فرهنگی جامعه هستند، از این رو باید در بحث تربیتی کار اساسی و مبنایی انجام شود؛ متاسفانه در حوزه تربیتی دچار خلاء استراتژیک شده‌ایم.

انتهای پیام/


[ad_2]