[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۳۷۱ تن آسفالت در معابر اصلی و محلات منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش عصر دهیار، رضا جان فشان نوبری با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات آسفالت ریزی معابر و محلات طبق برنامه ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۳۷۱ تن آسفالت در معابر اصلی و محلات منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، رضا جان فشان نوبری با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات آسفالت ریزی معابر و محلات طبق برنامه ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی و معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.
وی افزود : عملیات آسفالت ریزی شریان های اصلی و فرعی بعد از اجرای عملیات تخریب آسفالت فرسوده و زیرسازی، اقدام به توزیع آسفالت اساسی می شود.
جان فشان نوبری در ادامه تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۳۷۱ تن آسفالت توسط اکیپ های معاونت فنی و عمرانی و کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه توزیع شده است.
شهردار منطقه ۶ تبریز افزود: نهضت آسفالت ریزی معابر در طول هفته اخیر در مسیر خیابان شنب غازان، خطیب، و شهید رجایی، آناخاتون کوی ماهان، مقابل خانه بهداشت، قراملک خیابان وحدت ۷ و شهرک شهید دکتر بهشتی بهسازی و مرمت شده است.

[ad_2]