به گزارش عصر دهیار، در این نظرسنجی که از طریق پورتال پایگاه خبری شهریار انجام گرفت، ۳۹/۳۲ درصد از پاسخ دهندگان به گزینه “به خاطر مضرات زیستی، تنها محلول و نمک پاشی معابر اصلی شهر کافی است” رای دادند. ۳۱/۴۶  درصد شهروندان گزینه “بله، جهت تسهیل در رفت و آمد ضروری است” و ۲۹/۲۱  درصد نیز […]

به گزارش عصر دهیار، در این نظرسنجی که از طریق پورتال پایگاه خبری شهریار انجام گرفت، ۳۹/۳۲ درصد از پاسخ دهندگان به گزینه “به خاطر مضرات زیستی، تنها محلول و نمک پاشی معابر اصلی شهر کافی است” رای دادند.

۳۱/۴۶  درصد شهروندان گزینه “بله، جهت تسهیل در رفت و آمد ضروری است” و ۲۹/۲۱  درصد نیز گزینه “خیر، خطرات جبران ناپذیر محیط زیستی دارد” را انتخاب کردند.

گفتنی است؛ کلیه اکیپ‌های معاونت خدمات شهری مناطق ده گانه تبریز با سفید پوش شدن شهر و از اولین دقایق بارش های اخیر، عملیات برف‌روبی و روان سازی معابر را سریعاً آغاز کردند تا کمترین خللی در رفت و آمد شهروندان عزیز به وجود نیاید.

حجم بالای بارش های چند روز اخیر، که می‌توانست موجب ایجاد بحران در سطح شهر تبریز و انسداد معابر اصلی و فرعی شود، با توان و تلاش همه جانبه نیروهای خدوم خدمات شهرداری به صورت شبانه روزی، روزهای زیبا و خاطره آفرین به همراه نشاط و سرزندگی را برای خانواده های عزیز تبریزی رقم زد.

شایان ذکر است؛ به دلیل عملیات مدبرانه و به موقع اکیپ‌های خدماتی در سطح شهر، این نیروها مورد تقدیر امام جمعه محبوب و مردمی و اعضای شورای شهر تبریز قرار گرفتند.