امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی اظهار کرد: در پی فرمان فرمانده معظم کل قوا، تمامی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی ارتش با هدف کنترل فوری شیوع بیماری کرونا در اختیار مردم و سیستم درمانی کشور قرار گرفته است. وی تاکید کرد: سیستم بهداشت و درمان و دیگر یگان‌های ارتش برای مبارزه با موج پنجم ویروس کرونا به‌ […]

امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی اظهار کرد: در پی فرمان فرمانده معظم کل قوا، تمامی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی ارتش با هدف کنترل فوری شیوع بیماری کرونا در اختیار مردم و سیستم درمانی کشور قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: سیستم بهداشت و درمان و دیگر یگان‌های ارتش برای مبارزه با موج پنجم ویروس کرونا به‌ صورت آماده‌باش کامل قرار دارند و دستورات ۱۴‌گانه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش به فرماندهان و مسئولان بیمارستان‌های منطقه‌ای نیروهای ارتش سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر دستورات فرمانده معظم کل قوا و در اجرای دستورات سلسله ‌مراتب ارتش، تمامی ظرفیت‌های خود را در مقابله با ویروس کرونا در خدمت مردم گذاشته است.

شفیعی با بیان این‌که همه امکانات بهداشتی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار دارد، از آمادگی نیروهای ارتش برای خدمت‌رسانی در امر واکسیناسیون سریع عمومی علیه ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، وی گفت: ارتش با تمام قوا و امکانات کادر درمانی خود تا لحظه آخر در میدان حاضر است تا روند واکسیناسیون در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل تسریع یابد.

انتهای پیام