تعجب قهرمان بلژیکی تور دوچرخه‌سواری از حضور کاوه در تراکتور
تعجب قهرمان بلژیکی تور دوچرخه‌سواری از حضور کاوه در تراکتور

قهرمان بلژیکی اولین دور مسابقات تور بین‌المللی ایران – آذربایجان می‌گوید بسیار اهل فوتبال است و کاوه رضایی را می‌شناسد. به گزارش فارس از تبریز، بعد از اتمام اولین روز از تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، در راه برگشت به تبریز از ارومیه به صورت کاملا اتفاقی با قهرمان اولین دور مسابقات و برنده […]



قهرمان بلژیکی اولین دور مسابقات تور بین‌المللی ایران – آذربایجان می‌گوید بسیار اهل فوتبال است و کاوه رضایی را می‌شناسد.

به گزارش فارس از تبریز، بعد از اتمام اولین روز از تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، در راه برگشت به تبریز از ارومیه به صورت کاملا اتفاقی با قهرمان اولین دور مسابقات و برنده پیراهن طلایی همسفر شدیم. جانی مارشال بلژیکی که به علت شرکت در تست دوپینگ بعد از اتمام مسابقات دیرتر از سایر ورزشکاران به تبریز برمی‌گشت، با ما همسفر شد و در این حین مجالی حاصل شد تا در طول مسیر و در صحبت با وی گریزی هم به فوتبال بزنیم.

مارشال که اهل بلژیک است در اولین سئوال ما راجع به فوتبال گفت: که به شدت طرفدار این رشته ورزشی است و هوادار تیم کلوب بروژ می‌باشد. همین که اسم تیم پرافتخار بلژیکی را شنیدیم از وی پرسیدیم که آیا کاوه رضایی بازیکن تراکتور را می‌شناسد که مارشال پاسخ داد: بله کاوه در تیم ما بازی می‌کرد ولی عملکردش همانند دوران وی در شارلروا نبود. قهرمان دوچرخه‌سواری همچنین بعد از شنیدن اینکه کاوه اکنون در شهر تبریز است و برای تراکتور بازی می‌کند شگفت‌زده شد.

سئوال بعدی ما از وی راجع به جرج لینکنز سرمربی سابق تراکتور و تیم ملی بلژیک و همچنین مارک ویلموتس بود. قهرمان اولین دور تور دوچرخه‌سواری که هر دوی آن ها را می‌شناسد و وقتی فهمید ایرانی‌ها ویلموتس را دوست ندارند گفت: که این سرمربی اخلاق خاصی دارد و در بلژیک نیز بعضی‌ها او را نمی‌پسندند.

مارشال در رابطه با بلژیک و حضورش در جام جهانی نیز عنوان داشت: تیم ما همیشه جزو مدعی‌هاست ولی هیچ گاه قهرمان نمی‌شود. بازیکنان خوبی داریم و اگر بلژیک نتواند امسال هم قهرمان شود، نسل طلایی پیر خواهند شد و دیگر هیچ گاه نمی‌تواند این عنوان را تصاحب کند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷