صفر شاسفند ضمن اعلام این خبر گفت: در طول یک سال گذشته ۹۳ طرح سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کمیسیون‌های اقتصادی این سازمان مصوب شد که میزان سرمایه گذاری این طرح ها ۶۴ هزار و ۳۱۲ میلیارد ریال است. وی با اشاره به این‌که طرح‌های مصوبه در حوزه صنعتی، کشاورزی، خدماتی و فرهنگی تفریحی […]

 صفر شاسفند ضمن اعلام این خبر گفت: در طول یک سال گذشته ۹۳ طرح سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کمیسیون‌های اقتصادی این سازمان مصوب شد که میزان سرمایه گذاری این طرح ها ۶۴ هزار و ۳۱۲ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به این‌که طرح‌های مصوبه در حوزه صنعتی، کشاورزی، خدماتی و فرهنگی تفریحی است، افزود: از میان طرح‌های مصوب، ۷۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال، ۱۳ طرح کشاورزی با میزان سرمایه گذاری ۲۵ هزار و ۸۴۱ میلیارد ریال، ۵ طرح خدماتی با میزان سرمایه ۲۷۵ میلیارد ریال و یک طرح فرهنگی تفریحی با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال، مجموع ۹۳ طرح مصوب شده ارس را درسال ۹۹ تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: در طول سال گذشته ۳۶ جلسه کمیسیون اقتصادی در سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شده است.

براساس این گزارش، تصمیم گیری در خصوص مشخصات فنی و برنامه زمانبندی طرح، تصویب اولویت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و همچنین طرح های سرمایه گذاری در منطقه و تعیین و تصویب مکان، متراژ و زمین مناسب جهت اجرای هر گونه طرح سرمایه گذاری برای متقاضیان، از مهم ترین وظایف کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس است.

انتهای پیام