ایمان غنی زاده با اعلام این خبر، گفت: تعداد اتوبوس‌های بخش خصوصی زیاد است، شهروندان با پر شدن ظرفیت ۵۰ درصداتوبوس، سوار نشوند و منتظر اتوبوس بعدی شوند، بازرسان نیز این امر را کنترل می‌کنند. وی تاکید کرد: انتظار داریم مردم حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را حفظ کنند و در صندلی‌هایی که نشستن […]

ایمان غنی زاده با اعلام این خبر، گفت: تعداد اتوبوس‌های بخش خصوصی زیاد است، شهروندان با پر شدن ظرفیت ۵۰ درصداتوبوس، سوار نشوند و منتظر اتوبوس بعدی شوند، بازرسان نیز این امر را کنترل می‌کنند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم مردم حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را حفظ کنند و در صندلی‌هایی که نشستن ممنوع است، ننشینند در ضمن با توجه به مصوبه ستاد ورود اتوبوس های تحت نظارت شرکت واحد به هسته مرکزی شهر ( منطقه بازار) ممنوع است‌.

وی افزود: همکاران در  پل قاری، میدان فجر، راسته کوچه نسبت به کنترل عدم ورود اتوبوس‌های بخش خصوصی به مرکز شهر نظارت دارند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان متذکر شد :  انتظار داریم شهروندان عزیز با شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همکاری کنند و در جهت افزایش خدمات دهی و جلوگیری از بیماری کرونا  کرایه خود را با بلیت الکترونیکی پرداخت و از ارائه پول نقد خودداری کنند تا شاهد وضعیت بهتری باشیم.

انتهای پیام