به گزارش عصر دهیار، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بازنشستگان شهرداری مرخص شوند، اظهار کرد: به عنوان عضو شورای شهر از آقای یوسفی خواهش می‌کنم نسبت به ترخیص بازنشستگان اقدام کند. این کار از نظر اقتصادی به نفع شهرداری است و اگر نیازی وجود داشته باشد، نیروی […]

به گزارش عصر دهیار، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بازنشستگان شهرداری مرخص شوند، اظهار کرد: به عنوان عضو شورای شهر از آقای یوسفی خواهش می‌کنم نسبت به ترخیص بازنشستگان اقدام کند. این کار از نظر اقتصادی به نفع شهرداری است و اگر نیازی وجود داشته باشد، نیروی جوان می‌آید که مزایای زیادی دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: برخی افراد بازنشسته شده و برخی دیگر ساز مخالف می‌زنند که به کمیته انضباطی معرفی شوند. اینها اگر دوست ندارند با مجموعه همکاری کنند، می‌توانند تشریف ببرند چون ارباب رجوع اذیت می‌شوند.
وی در مورد وضعیت سنگفرش تربیت، گفت: وضعیت آنجا به گونه‌ای است که با توجه به نزدیکی عید، پیمانکار ترجیح داده است شبانه کار کند. چه الزامی به این کار است که شبانه آن همه سر و صدا راه انداخته‌اند؟ اگر ضرورتی ندارد، این کار برای بعد عید بماند تا حق رفاهی مردم ضایع نشود.
برگی افزود: موضوع بعدی، مسئله بی آر تی است که وضعیت آسفالت این مسیرها خیلی اسفناک است. اتوبوس‌های ما هم در بخش خصوصی و هم بخش دولتی استهلاک دارند و مسافران این اتوبوس‌ها اذیت می‌شوند.
وی ادامه داد: در این خصوص باید زیرسازی اساسی صورت گرفته و آسفالت این مسیر انجام شود. ما اندوخته علمی زیادی داریم و می‌توانیم مانع استهلاک آسفالت از این طریق شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در جلسه‌ای با حضور استاندار و دیگر مدیران استانی در عون بن علی، مهمترین مسئله‌ای که بحث شد بحث عوارض آلایندگی پتروشیمی و پالایشگاه بود که استاندار دستور ویژه به سازمان امور مالیاتی دادند تا این عوارض به‌روز محاسبه و پرداخت شود و مقرر شد بخش اعظم این مبلغ در سازمان عون بن علی هزینه شود.