تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سینا
تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سینا

[ad_1] فرماندار ویژه شهرستان مراغه با اشاره به سفر اخیر نماینده ویژه رئیس‌جمهور به مراغه در جریان سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی، گفت: در این سفر اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز دوم بیمارستان سینا تصویب شد. داود اسدیان در نشست مشترکی با نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه […]

[ad_1]

فرماندار ویژه شهرستان مراغه با اشاره به سفر اخیر نماینده ویژه رئیس‌جمهور به مراغه در جریان سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی، گفت: در این سفر اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز دوم بیمارستان سینا تصویب شد.

داود اسدیان در نشست مشترکی با نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم و مردمی در این سفر تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده و نیازسنجی‌ها در این زمینه ماه‌ها قبل انجام شده بود، افزود: یکی دیگر از رهاوردهای این سفر تصویب ۲۰۰ میلیارد اعتبار جدید برای تداوم تکمیل طرح آزادراه مراغه – هشترود بوده که با تحقق آن بودجه تخصیصی برای این طرح در سال جاری به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری و احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند، ایجاد دفتر حوزه هنری و خانه مطبوعات و نیز تسریع و تسهیل در احداث پردیس سینمایی و ارائه تسهیلات ویژه برای احداث کتابخانه عمومی پنج هزار متری از دیگر مصوبه‌های سفر استانی هیئت دولت در این شهرستان بوده است.

وی در این جلسه با تاکید بر شفاف‌سازی درآمدهای مالیاتی، افزود: میزان پرداختی شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی به عنوان مالیات و سهم شهرداری از این بخش باید مشخص و شفاف شود.
 

[ad_2]