به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان پیشرو در علم و دانش، می‌توانند با تلاش خود آینده‌ای روشن برای خود و جامعه‌شان رقم بزنند.او با بیان اینکه آینده به دست دانشجویان ساخته می‌شود، ادامه داد: موقعیتی که کشورمان قرار دارد، نیازمند تلاش و کوشش شبانه‌روزی تک تک شما جوانان است […]

به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان پیشرو در علم و دانش، می‌توانند با تلاش خود آینده‌ای روشن برای خود و جامعه‌شان رقم بزنند.
او با بیان اینکه آینده به دست دانشجویان ساخته می‌شود، ادامه داد: موقعیتی که کشورمان قرار دارد، نیازمند تلاش و کوشش شبانه‌روزی تک تک شما جوانان است که در عرصه‌های مدیریتی و علمی تحولی رقم بزنید.
شهردار تبریز یادآور شد: ما بر این باوریم که شأن جامعه ما بسیار بالاتر از وضعیت کنونی است چراکه ما انسان‌های فرهیخته و بلندنظری چون شما داریم.

عباس رنجبر خطاب به دانشجویان تاکید کرد: به شما توصیه می‌کنم زندگی کنید و زندگی‌کردن را در جامعه رواج دهید. امروز اگرچه در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم اما آنچه در جامعه کمتر به آن پرداخته شده بحث زندگی، آسایش و آرامش است که فلسفه وجودی ما را تشکیل می‌دهد.