تثبیت هزینه‌های جاری، کارکرد منطقه۴ در برنامه‌های اجرایی
تثبیت هزینه‌های جاری، کارکرد منطقه۴ در برنامه‌های اجرایی

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی با اشاره به اینکه مدیریت هزینه‌ها باید در بخش‌های متعدد اجرایی نهادینه شود، گفت: در ۳ سال گذشته، شاهد تثبیت هزینه‌های جاری در منطقه بودیم. وی اضافه کرد: در برخی از موارد اجرایی، هزینه‌های اجرایی منطقه حتی کاهش نیز داشته است، این در صورتی است که کارکرد خدماتی و […]

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی با اشاره به اینکه مدیریت هزینه‌ها باید در بخش‌های متعدد اجرایی نهادینه شود، گفت: در ۳ سال گذشته، شاهد تثبیت هزینه‌های جاری در منطقه بودیم.

وی اضافه کرد: در برخی از موارد اجرایی، هزینه‌های اجرایی منطقه حتی کاهش نیز داشته است، این در صورتی است که کارکرد خدماتی و عمرانی و فرهنگی و اجتماعی، همچنان استمرار داشته ‌است.

شهردار منطقه ۴ تبریز با تاکید بر اینکه روند تثبیت و کاهش درآمدها، مرهون تلاش و از خود گذشتگی کارکنان و کارگران است، افزود: امسال باید به تاسی از رهنمودهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب، بیش از پیش، در تکیه به منابع و ظرفیت‌های منطقه تلاش کنیم.

شهردار منطقه۴ تبریز تصریح کرد: تکیه بر تولیدات داخلی در حوزه تولید گل و گیاه، یکی از مصداق‌های خوداتکایی در اقتصاد منطقه است، بر این اساس، در شش ماه آتی باید فضای زینتی منطقه را با استفاده از مزیت‌های بومی منطقه، رونق ببخشیم.

وی به کاهش چشمگیر میزان چک برگشتی در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: احیای درآمدها و وصول منابع مدت‌دار می‌تواند به کیفیت و شتاب برنامه‌های عمرانی بینجامد.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر کاهش تعداد نیروی انسانی در منطقه چشمگیر بوده است، متذکر شد: از مدیران بخش‌های مختلف انتظار می‌رود، با ارزیابی‌ها و نظارت‌های مداوم، مطلوبیت برنامه‌های اجرایی را مد نظر داشته باشند.

شهردار منطقه۴ تبریز احداث کانال هدایت آب‌های سطحی را از محورهای عمرانی منطقه خواند و گفت: با توجه به شرایط ساختاری منطقه، طرح‌های هدایت آب‌های سطحی، تا رسیدن به وضعیت بهداشتی و زیست‌محیطی مطلوب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح‌های تملک، علی‌رغم تنگناهای اقتصادی، در سه سال گذشته، موفق بوده و سه رشته به بهره‌برداری رسیده و یک مسیر در آینده نزدیک تکمیل می‌شود، ادامه داد: در سال جدید، برنامه‌های مسیرگشایی‌ را با هدف نوسازی و تحکیم بافت منطقه و همچنین زدودن بافت ناکارآمد ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختامه در برنامه و بودجه سال جدید، بودجه سالانه آسفالت افزایش یافته است که این موضوع، باید با اجرای اصولی و فنی، توام باشد.

شهردار منطقه۴ تبریز، با تاکید بر اینکه روند شهرسازی در منطقه، مطابق با ضوابط مصوب است، افزود: هیچ پروانه‌ای خارج از معیارهای طرح تفصیلی صادر نشده‌ و اجازه نخواهیم داد استاندارهای شهرسازی، مخدوش شود.

وی در پایان تاکید کرد که ماحصل تمام برنامه‌ها و تلاش‌ها در منطقه، تکریم ارباب رجوع وتحصیل رضایت شهروندان است.