تبریز هم به جمع شهرهای نارنجی کرونایی اضافه شد
تبریز هم به جمع شهرهای نارنجی کرونایی اضافه شد

علیار راستگو در گفت‌وگوی خبری با بیان این مطلب، گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا شش شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند. وی ادامه داد: شهرستان‌های چاراویماق، تبریز، شبستر، میانه، هشترود و مرند در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سراب و جلفا در وضعیت قرمز قرار دارند. وی متذکر شد: هفته گذشته […]

علیار راستگو در گفت‌وگوی خبری با بیان این مطلب، گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا شش شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های چاراویماق، تبریز، شبستر، میانه، هشترود و مرند در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سراب و جلفا در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: هفته گذشته شش شهرستان استان در وضعیت آبی قرار داشتند، اما در حال حاضر شهرستان آبی نداریم و تمامی شهرستان‌ها غیر از شش شهرستان نارنجی و دو شهرستان قرمز، سایر شهرستان‌ها زرد هستند.

به گزارش ایسنا، راستگو خاطرنشان کرد: محدودیت‌های لازم از فردا، چهاردهم فروردین ماه هم در سطح ادارات و هم در سطح کلیه مشاغل در مناطقی با وضعیت، قرمز، نارنجی و زرد که مشخص است، اجرایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بارها هشدارهای لازم را به مردم دادیم، در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم مردم، مریض و گرفتار و هم مشاغل دچار مشکل نمی‌شوند؛ مشاغل سطح سه و چهار در مناطق نارنجی باید محدود شوند و در مناطق قرمز هم فقط مشال سطح یک حق فعالیت دارند.

انتهای پیام