به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: با فرا رسیدن اسفند ماه و مطابق هر سال سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تلاش‌های خود در خصوص آماده‌سازی شهر برای استقبال شایسته از بهار را آغاز می‌کند.وی ادامه داد: در ابتدای این برنامه‌ها، اقدامات لازم برای کاشت بهاره و گلکاری‌های نوروزی در فضاهای سبز […]

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: با فرا رسیدن اسفند ماه و مطابق هر سال سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تلاش‌های خود در خصوص آماده‌سازی شهر برای استقبال شایسته از بهار را آغاز می‌کند.
وی ادامه داد: در ابتدای این برنامه‌ها، اقدامات لازم برای کاشت بهاره و گلکاری‌های نوروزی در فضاهای سبز سطح شهر تبریز انجام می‌شود تا شهر چهره‌ای شاداب و رنگارنگ به خود بگیرد. 
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همچنین تصریح کرد: بر این اساس، عوامل فضای سبز شهری با حضور در فضاهای سبز سطح شهر و اجرای برنامه‌های مقدماتی و زیرساختی، کاشت گلهای نوروزی را آغاز کرده‌اند. 
امجدی همچنین اظهار کرد: طرح‌های گلکاری نوروزی توسط کارشناسان سازمان تهیه و جهت اجرا به مناطق دهگانه شهرداری تبریز ابلاغ شده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد طرح‌های ویژه گلکاری برای نوروز ۱۴۰۱ بتواند رضایت شهروندان را تامین کند.