تامین ۴۰ هزار تن جو مورد نیاز دامداران و عشایر سیار استان
تامین ۴۰ هزار تن جو مورد نیاز دامداران و عشایر سیار استان

[ad_1] به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پاد پشتیبانی امور دام استان فارس بالغ بر ۴۰ هزار تن جو مورد نیاز دامداری های صنعتی،سنتی و عشایر استان توسط اداره کل مذکور تامین و توزیع شده است. مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس اعلام نمود: با توجه به محدودیت بارندگی، کاهش علوفه طبیعی و […]

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پاد پشتیبانی امور دام استان فارس بالغ بر ۴۰ هزار تن جو مورد نیاز دامداری های صنعتی،سنتی و عشایر استان توسط اداره کل مذکور تامین و توزیع شده است.
مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس اعلام نمود: با توجه به محدودیت بارندگی، کاهش علوفه طبیعی و مراتع و حسب ضرورت تامین علوفه مورد نیاز دامداران واحدهای دامی سنتی، صنعتی و عشایر کوچ رو با هدف حفظ تولید و تامین گوشت و محصولات لبنی مورد نیاز جامعه، در نیمه دوم سال جاری بالغ بر ۴۰ هزار تن جو از محل انبارهای اداره کل پشتیبانی امور دام استان تحویل دامداران شد.
سید محمد رضا سعادت افزود: به منظور رفع مشکلات و انجام مساعدتهای مالی به دامداران و عشایر زحمتکش در شرایط خشکسالی، بازپرداخت بهای جو بصورت مدت دار و شش ماهه انجام خواهد شد.
این مقام مسئول در پایان اشاره نمود که از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۵۰۰۰ تن ذرت و ۴۳۰۰۰ تن سویا نیز بین بهره برداران و تولید کنندگان دام و طیور توزیع شده است.

[ad_2]