برگزاری نشست شهرداران نواحی مناطق ده‌گانه کلانشهر تبریز در شهرداری منطقه ۸
برگزاری نشست شهرداران نواحی مناطق ده‌گانه کلانشهر تبریز در شهرداری منطقه ۸

[ad_1] برگزاری نشست شهرداران نواحی مناطق ده‌گانه کلانشهر تبریز در شهرداری منطقه ۸ شهرداران نواحی مناطق دهگانه تبریز جهت بررسی آخرین وضعیت فعالیت شهرداری‌های نواحی در شهرداری منطقه ۸ تبریز گرد هم آمدند. به گزارش عصر دهیار، نشست بررسی آخرین وضعیت فعالیت شهرداری‌های نواحی مناطق ده‌گانه تبریز سه شنبه به میزبانی شهرداری منطقه ۸ تبریز […]

[ad_1]


برگزاری نشست شهرداران نواحی مناطق ده‌گانه کلانشهر تبریز در شهرداری منطقه ۸

شهرداران نواحی مناطق دهگانه تبریز جهت بررسی آخرین وضعیت فعالیت شهرداری‌های نواحی در شهرداری منطقه ۸ تبریز گرد هم آمدند.

به گزارش عصر دهیار، نشست بررسی آخرین وضعیت فعالیت شهرداری‌های نواحی مناطق ده‌گانه تبریز سه شنبه به میزبانی شهرداری منطقه ۸ تبریز برگزار شد.  

این نشست با حضور سیاوش فتح‌الهی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تبریز، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ تبریز و شهرداران نواحی مناطق ده‌گانه کلانشهر تبریز برگزار شده و در این نشست، ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، آشنایی کامل شهرداران نواحی با وظایف محوله، استفاده از اساتید مجرب داخل مجموعه شهرداری تبریز، لزوم رفع مشکل ساختاری شهرداری‌های نواحی، لحاظ شدن حقوق و معیشت شهرداران نواحی و تجهیز آنها به امکانات لازم، از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

سیاوش فتح‌الهی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تبریز در این جلسه گفت: به‌رغم برخی کمبودها، با تلاش شهرداران نواحی، امور شهر به خوبی پیش می رود و با توجه به اینکه اختیارات کافی برای شهرداران نواحی داده شده، انتظار فعالیت حداکثری را از آنان داریم.

وی از شهرداران نواحی به عنوان مدیران آینده شهر یاد کرد و از آنان خواست با توان، تخصص و هم اندیشی، در پیشبرد امور تاثیرگذار باشند.

[ad_2]