به گزارش عصر دهیار، علی مدبر شهردار منطقه ۸ به حساسیت و اهمیت منطقه مرکز شهر در شیوع کرونا اشاره نموده و این منطقه را یک منطقه پرتراکم و پرتردد در سطح مناطق اعلام کردند که میبایست تدابیر شدید حفاظتی برای جلوگیری از انتشار بیماری با همکاری نیروهای انتظامی و بهداشت و اصناف اتخاذ گردیده […]

به گزارش عصر دهیار، علی مدبر شهردار منطقه ۸ به حساسیت و اهمیت منطقه مرکز شهر در شیوع کرونا اشاره نموده و این منطقه را یک منطقه پرتراکم و پرتردد در سطح مناطق اعلام کردند که میبایست تدابیر شدید حفاظتی برای جلوگیری از انتشار بیماری با همکاری نیروهای انتظامی و بهداشت و اصناف اتخاذ گردیده و اجرایی گردد.
مدبر در ادامه گفت: متاسفانه بدلیل عدم رعایت برخی شهروندان، آمار کرونا در شهر تبریز مجددا اوج گرفته و در راستای پیشگری از شیوع بیماری  برنامه ای از سوی ستاد مقابله با کرونا، تنظیم شده که طی آن دستفروشان بازار جمع آوری شده و مشاغل مختلف در گروه های شغلی ۲و۳و۴ تعطیل خواهند شد که شهرداری منطقه ۸ با نصب بنرهای لازم، اطلاع رسانی و اجرا خواهد نمود.
مدبر افزود: در کنار آن  علاوه بر ضدعفونی کلیه معابر و مبلمان شهری موجود در منطقه، ماشین هایی مجهز به سیستم صوتی در شهر و مرکز شهر فعالیت خود را از سرگرفته واطلاع رسانی خواهند نمود.
شهردار منطقه ۸ به انجام دور کاری کارکنان در شهرداری منطقه ۸ اشاره نموده و  گفت: در راستای کاهش تراکم جمعیتی در بخشهای مختلف شهرداری منطقه ۸، دورکاری پرسنل را اجرائی می نمائیم.
در ادامه این جلسه  کارشناسان بهداشت و نیروی انتظامی طی سخنانی آمادگی خود را برای کمک به شهرداری منطقه ۸ برای اجرای اقدامات پیشگیرانه را  اعلام کردند.