برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تبریز
برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تبریز

علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی در سطح شمال‌غرب کشور توسط یک شرکت خصوصی با همکاری ادارات کل میراث‌ فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، هم‌چنین اتحادیه قنادان استان در هتل پارس ائل‌گلی تبریز برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی با شعار و هدف […]

علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی در سطح شمال‌غرب کشور توسط یک شرکت خصوصی با همکاری ادارات کل میراث‌ فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، هم‌چنین اتحادیه قنادان استان در هتل پارس ائل‌گلی تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی با شعار و هدف سلامت، اشتغال ‌زایی و پیشرفت طی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که علاقه ‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی از حضور هنرمندان استان‌های اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی در این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در سه گروه کیک‌ها، شیرینی‌های مدرن و تزئین کیک و دسرهای جدید برگزار می‌شود و بازدید از سالن‌های نمایشگاهی این جشنواره برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام