نشست بررسی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان و تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ با حضور استاندار آذربایجان شرقی و اعضای این ستاد برگزار شد. استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این نشست فعالیت جهادی ستاد اجرایی خدمات سفر استان را عامل اصلی تحقق سفری ایمن و مسئولانه در […]

نشست بررسی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان و تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ با حضور استاندار آذربایجان شرقی و اعضای این ستاد برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این نشست فعالیت جهادی ستاد اجرایی خدمات سفر استان را عامل اصلی تحقق سفری ایمن و مسئولانه در نوروز ۱۴۰۱ عنوان کرد.
 
عابدین خرّم گفت: با برنامه‌ریزی منسجم و فعالیت جهادی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان، طی نوروز ۱۴۰۱ شاهد ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران بودیم.

وی با بیان اینکه ایمنی سفر و سفری مسئولانه، شعار و هدف اصلی ستاد اجرای خدمات سفر نوروز امسال بود که محقق شد، ادامه داد: با حضور حداکثری اعضای ستاد طی نوروز ۱۴۰۱ و همچنین همکاری چشمگیر گردشگران با فعالان حوزه گردشگران، شاهد انجام سفرهای ایمن در سرتاسر استان بودیم، به طوریکه علی‌رغم افزایش ۲۹ درصدی تردد جاده‌ای، با مدیریت صحیح و پایش مستمر ۷۰ نقطه حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی، شاهد کاهش ۴۷ درصدی تلفات جاده‌ای و ۸ درصدی جرحی بودیم.

خرّم با بیان اینکه فعالیت جهادی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تعطیلات عید سعید فطر به‌طور مجدد آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به تحقق این موفقیت در نوروز ۱۴۰۱، با برنامه‌ای منسجم و هدف‌دار، به استقبال گردشگران در ایام بعد از ماه مبارک رمضان خواهیم رفت و بهاری ماندگار را برای گردشگران فراهم خواهیم کرد.