به گزارش عصر دهیار، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت به ۱۵ خانواده آسیب دیده حادثه انفجار بالن اکسیژن در کوی بهشتی خیابان عباسی در دستور کار شورای شهر قرار گرفت که با اعمال تغییراتی بر اساس نظر اعضا این لایحه تصویب شد. بر این اساس شهرداری پیشنهاد […]

به گزارش عصر دهیار، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت به ۱۵ خانواده آسیب دیده حادثه انفجار بالن اکسیژن در کوی بهشتی خیابان عباسی در دستور کار شورای شهر قرار گرفت که با اعمال تغییراتی بر اساس نظر اعضا این لایحه تصویب شد.

بر این اساس شهرداری پیشنهاد کرد ۲۰ میلیون تومان برای هر خانواده پرداخت شود که کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز نیز موافق این لایحه بوده و به تصویب اعضای شورا رسید.

دیگر لایحه شهرداری تبریز مبنی بر اعمال مساعدت مالی و کاهش مبنای عوارض برای انجمن حمایت از زندانیان بود. این لایحه نیز به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه رسیده و پس از طرح در صحن علنی شورا، به تصویب اعضا رسید.

در ادامه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز، لایحه شهرداری مبنی بر اعمال مساعدت به یک جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی مورد بررسی قرار گرفت.

پیشنهاد شهرداری پرداخت ۳۰ میلیون تومان برای بهسازی محل سکونت و بستری این جانباز بود که در کمیسیون نیز به تصویب رسید.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص اعمال مساعدت مالی به مسجد میانه بخش دیگری از دستور جلسه امروز شورای شهر بود. بر این اساس پیشنهاد شهرداری  پرداخت ۵۰ میلیون تومان برای بهسازی این مسجد بود که به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه رسیده و امروز نیز توسط اعضای شورا به تصویب رسید.

در پایان این جلسه لایحه شهرداری تبریز مبنی بر اعمال مساعدت و تخفیف از بابت عوارض به موسسه خیریه و حسینه الزهرا، مبنی بر تخفیفی ۲۰۰ میلیونی در کمیسیون مطرح شده و مقرر شد برای مابقی به مبلغ ۷۳۰ میلیون تعیین تکلیف شود که این لایحه نیز توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تصویب شد.