بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اهر در حوزه آب و فاضلاب
بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اهر در حوزه آب و فاضلاب

[ad_1] فرماندار اهر در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه آب و فاضلاب، با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد. غنی زاده در این دیدار که به همراه نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان صورت گرفت، مسائل و مشکلات […]

[ad_1]

فرماندار اهر در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه آب و فاضلاب، با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

غنی زاده در این دیدار که به همراه نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان صورت گرفت، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهرستان را تشریح کرد.

در این جلسه بر ارتقای تصفیه خانه فاضلاب اهر، اتمام عملیات آبرسانی به مجتمع ۳۳ روستایی چولقشلاقی تا پایان سال، بهره مندی ۳۳ روستای شهرستان از آب تصفیه شده، راه اندازی یک دستگاه آب شیرین کن برای روستای دوشتور و آبرسانی به روستاهایی که با کمبود آب و تنش آبی مواجه هستند تاکید شد.

همچنین اجرای چندین طرح آبرسانی مشارکتی در سطح روستاهای شهرستان و حفاری و تجهیز ۴ حلقه چاه در روستاهای شهرستان در این جلسه مورد موافقت قرار گرفت.
 

[ad_2]