بتن ریزی پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی« حیدر تکیه سی» شروع شد
بتن ریزی پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی« حیدر تکیه سی» شروع شد

[ad_1] بتن ریزی پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی« حیدر تکیه سی» شروع شد شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آغاز بتن ریزی پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی خبر داد. به گزارش عصر دهیار، موسی زارعی ضمن مهم برشمردن سنگفرش این مسیر افزود: در راستای ایمن سازی و رفع مشکلات در پروژه های انسان […]

[ad_1]


بتن ریزی پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی« حیدر تکیه سی» شروع شد

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آغاز بتن ریزی پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، موسی زارعی ضمن مهم برشمردن سنگفرش این مسیر افزود: در راستای ایمن سازی و رفع مشکلات در پروژه های انسان محور و ارتقای کیفی فضای شهری و سهولت در تردد شهروندان، با توجه به تاریخی بودن مسیر و نامناسب بودن کف این  محور، به منظور سنگفرش محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی، عملیات تخریب آسفالت، خاکریزی و زیرسازی به اتمام رسیده و هم اکنون بتن‌ریزی کف مسیر مذکور در حال انجام است.

وی هدف از سنگفرش کردن این محور تاریخی را ساماندهی محلات سطح حوزه دانسته و گفت: این پروژه با هدف احیای بافت تاریخی شهر و مناسب‌سازی محل برای شهروندان با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: بعد از اتمام بتن‌ریزی، عملیات سنگفرش مسیر  به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با کفپوش‌های بتنی شروع خواهد شد.

زارعی در پایان ضمن تشکر از شکیبایی شهروندان اظهار امیدواری کرد با تلاش عوامل با تلاش عوامل اجرایی، سنگفرش پروژه مذکور در حداقل زمان تکمیل و تقدیم شهروندان شود.

[ad_2]