بازگرداندن امید ناامید شده مردم افتخار دولت آقای رئیسی است/ باید بین افراد عمل و عافیت‌طلب  تفریق قایل شد
بازگرداندن امید ناامید شده مردم افتخار دولت آقای رئیسی است/ باید بین افراد عمل و عافیت‌طلب  تفریق قایل شد

[ad_1] امام جمعه شهر جدید سهند گفت: در دولت انقلابی سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده و به گفته رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین شاهکار و افتخار این دولت این بوده که امید ناامید شده مردم به آنها بازگشته است. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حجت‌الاسلام محمد منیب‌راد ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات […]

[ad_1]


امام جمعه شهر جدید سهند گفت: در دولت انقلابی سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده و به گفته رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین شاهکار و افتخار این دولت این بوده که امید ناامید شده مردم به آنها بازگشته است.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حجت‌الاسلام محمد منیب‌راد ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهر جدید سهند اظهار داشت: در نظام اسلامی خدمت به مردم دو مشخصه و حسن بزرگ دارد، یکی اینکه خود فرد خادم بهره دنیوی و اخروی می‌برد و دیگری تثبیت پرچم و تبیین قابلیت حاکمیت دینی به واسطه عملکرد مسؤولان است.

وی با اشاره به اینکه از زمان شروع به‌کار دولت سیزدهم شاهد هستیم که از هر فرصت و لحظه‌ای برای خدمت به مردم استفاده می‌شود، افزود: پاسخ ما به آنانی که با وجود نقش در وضعیت فعلی کشور دهان به اعتراض گشوده‌اند، این است که کشور سال‌ها در اختیار جریان لیبرالی بوده که شما نمود و نماد آن هستید و اقدامات چنین جریانی کشور را به مرحله فعلی رسانده است.

امام جمعه شهر جدید سهند تأکید کرد: تفکر اصلاح‌طلبی جریانی مخرب است و هر چند نمی‌گوییم در بین آنها نیروی خوبی نیست اما این اندیشه در نظام اسلامی ما مخرب است و دلیل آن این است که وابستگان و افراد درجه یک وابسته به سران دولت قبل اکنون در زندان هستند و این تفکر غیر دینی ممکن است حتی از زبان کسانی بیان شود که پوشش و عناوین دینی دارند.

وی گفت: در دولت انقلابی سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده و به گفته رهبری مهم‌ترین شاهکار این دولت این بوده که امید ناامید شده مردم به آنها بازگشته است و این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که نظام جمهوری اسلامی ایران با اسلام و مردم ماندگار است و حمایت مردم از دولت و نظام به واسطه باورهای دینی است و نباید این اعتماد خدشه دار شود.

 منیب راد، اجرای طرح‌ها و پروژه‌های راکد شهر جدید سهند در یکصد روز را نمودی از تفکر دینی و انقلابی دانست و متذکر شد: در همین مدت برخی کارهای بر زمین مانده شتاب گرفته و طرح‌های جدیدی نیز آغاز شده و باید بین کسی که اهل عمل و کار است با افراد عافیت طلب و غیر مسؤول تفریق قایل شد و البته باید توجه داشت که دیکته نوشته نشده غلط ندارد و انجام هر کاری ممکن است با ایراداتی نیز همراه باشد.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶/س


[ad_2]