به گزارش عصر دهیار، علی اشرفی ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران حراست شهرداری تبریز، به صورت سرزده از واحدهای مختلف اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بازدید کرد.در این بازدید ، منوچهر جعفری سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ، اشرفی مدیرکل حراست را همراهی کرده […]

به گزارش عصر دهیار، علی اشرفی ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران حراست شهرداری تبریز، به صورت سرزده از واحدهای مختلف اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بازدید کرد.
در این بازدید ، منوچهر جعفری سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ، اشرفی مدیرکل حراست را همراهی کرده و توضیحات لازم را در خصوص فعالیت های همکاران ارائه نمود.

 در ادامه این بازدید مدیرکل حراست شهرداری تبریز در جریان روند امور و کارکرد واحدهای مختلف این اداره قرار گرفت و با توجه به حساسیت کار روابط عمومی، از زحمات کارکنان این اداره قدردانی کرد.

در بازدید مدیرکل حراست شهرداری تبریز از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، جعفری گزارشی از روند امور و فعالیت واحدهای مختلف این اداره ارائه داده و برای دست یابی به یک موقعیت ایده آل خواستار حمایت و مساعت بیش از پیش همکاران مختلف واحدهای ستاد مرکزی شهرداری شد.