بازدید فرماندار اهر از نانوایی‌های سطح شهر
بازدید فرماندار اهر از نانوایی‌های سطح شهر

[ad_1] فرماندار اهر به همراه روسای ادارات صمت، غله و اتاق اصناف و در راستای ارزیابی کیفیت پخت نان، رعایت قیمت مصوب و مسائل بهداشتی از چند نانوایی بازدید کرد. غنی زاده در این بازدیدها بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه عرضه و پخت نان و بهداشت نانوایی ها تاکید کرد و گفت: بایستی دستگاههای […]

[ad_1]

فرماندار اهر به همراه روسای ادارات صمت، غله و اتاق اصناف و در راستای ارزیابی کیفیت پخت نان، رعایت قیمت مصوب و مسائل بهداشتی از چند نانوایی بازدید کرد.

غنی زاده در این بازدیدها بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه عرضه و پخت نان و بهداشت نانوایی ها تاکید کرد و گفت: بایستی دستگاههای ذیربط بصورت مداوم و روزانه بر چگونگی ارائه خدمات نانوایی ها جهت رضایتمندی مردم؛ بازرسی و نظارت داشته باشند.

وی افزود: امروز بیش از ۱۰ واحد نانوایی در سطح شهر مورد بازرسی قرار گرفت که برای ۱ واحد لواش پزی متخلف بدلیل عدم پخت و عرضه نان بی کیفیت و عدم رعایت مسائل و موازین بهداشتی، تذکر کتبی صادر شد و برای ۱ واحد بربری پزی و ۱ واحد سنگگ پزی به علت عرضه نان باکیفیت و رضایت مندی مردمی افزایش سهمیه آرد تخصیص داده شد.

رئیس کارگروه آردونان شهرستان اهر همچنین از کشف و ضبط بیش از ۲۰ تن آرد قاچاق و احتکارشده در این شهر خبر داد و گفت: این محموله طی پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.
 

[ad_2]