ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه ۹ تبریز بهینه سازی می شوند
ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه ۹ تبریز بهینه سازی می شوند

[ad_1] ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه ۹ تبریز بهینه سازی می شوند معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه۹ گفت: ۵دستگاه ایستگاه اتوبوس در شهرک خاوران، بازسازی و بهینه سازی می شوند. به گزارش عصر دهیار، حسین قاسمی، معاون محیط زیست و خدمات شهری این منطقه، بر اهمیت نگهداری سازه های ایجاد شده در سطح […]

[ad_1]


ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه ۹ تبریز بهینه سازی می شوند

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه۹ گفت: ۵دستگاه ایستگاه اتوبوس در شهرک خاوران، بازسازی و بهینه سازی می شوند.

به گزارش عصر دهیار، حسین قاسمی، معاون محیط زیست و خدمات شهری این منطقه، بر اهمیت نگهداری سازه های ایجاد شده در سطح مکان ها و خیابان ها تاکید کرد و گفت: هزینه بالا و زمان زیادی جهت ایجاد سازه های مختلف در سطح منطقه برای خدمات رسانی به شهروندان صرف می شود و به این دلیل، نگهداری سازه های بهره برداری شده باید در قالب برنامه های مدون، هر چند وقت یکبار، مورد بازبینی و بازسازی قرار بگیرند.

حسین قاسمی با اشاره به توان و تعهد پرسنل خدمتگزار معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۹ افزود: به علت ضروری بودن امر بازسازی ایستگاه های اتوبوس منطقه بر آن هستیم تا به صورت امانی و به همت پرسنل مجرب کارگاه امانی و مدیریت سیما و منظر این معاونت، ایستگاه های اتوبوس منطقه را که به شدت نیازمند رسیدگی و تعمیر هستند بازسازی کنیم.

به گفته معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۹، کار بازسازی و رنگ آمیزی ایستگاه واقع در ورودی باغ یعقوب و ۴ ایستگاه دیگر واقع در پیرامون میدان مردانی آذر که به تازگی آغاز شده است، در حال انجام عملیات اجرایی است.

پاکسازی و پیرایش کامل اطراف ایستگاه ها، رنگ آمیزی، نصب کاور و پوشاننده جدید سقف و دیواره ایستگاه ها، تعویض نیمکت های ایستگاه ها، تعمیر و بازسازی سکوهای ایستگاه ها و تأمین روشنایی این سازه ها از جمله اقدامات سازنده ای هستند که طی چند روز آینده توسط نیروهای کارگاه امانی این معاونت به انجام خواهندرسید.

حسین قاسمی در پایان با اشاره به شرایط اقلیمی خاص شهرک خاوران و لزوم بازسازی ایستگاه های اتوبوس به نحو مطلوب گفت: وزش باد و بارش برف و باران، لزوم پوشش دهی دیواره و سقف این سازه ها را بیش از پیش می کند تا شهروندان عزیز در زمان انتظار برای رسیدن اتوبوس از سرما و بارش های فصلی در امان باشند. از این رو، در تلاش هستیم تا این سازه ها هنگام بازسازی از پوشش کامل برخوردار شوند. همچنین، سعی بر آن داریم، روشنایی این سازه ها را به نحو شایسته تأمین کنیم تا شهروندان با غروب آفتاب، مشکلی در استفاده از ایستگاه ها نداشته باشند و از امنیت کامل برخوردار باشند.

[ad_2]