به گزارش عصر دهیار، در این جلسه که به میزبانی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان و با حضور مدیران ارشد شرکت هایپر استار به عنوان سرمایه گذار، توسعه دهنده و همچنین بهره بردار مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای صورت گرفت، هر دو طرف به بررسی ابعاد مختلف حضور هایپراستار در مگاپروژه عتیق پرداخته و مقرر […]

به گزارش عصر دهیار، در این جلسه که به میزبانی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان و با حضور مدیران ارشد شرکت هایپر استار به عنوان سرمایه گذار، توسعه دهنده و همچنین بهره بردار مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای صورت گرفت، هر دو طرف به بررسی ابعاد مختلف حضور هایپراستار در مگاپروژه عتیق پرداخته و مقرر شد طی جلسات آتی در این خصوص، توافقات بیشتری انجام گیرد.
عباسی ضمن اعلام آمادگی شرکت عمران و توسعه آذربایجان در جهت اجرای این پیشنهاد گفت: این موضوع در راستای رفاه شهروندان و توسعه مگاپروژه عتیق بوده و امیدواریم بعد از ارزیابی های لازم در این خصوص اقدام شود. 
هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال ۲۰۰۹ اولین شعبه خود را در غرب تهران افتتاح کرده و در حال حاضر دارای ۲۰ شعبه در سراسر ایران است. هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مصرف کننده است.